HAINELE CELE NOI ALE IMPARATULUI

Am obosit sa fac pe placul celor din jur si sa le spun ceea ce vor ei sa auda! De 21 de ani de cand mi-am schimbat profesia  am invatat povestea cu hainele cele noi ale imparatului. Ma cuprinde tristetea pentru ca pana si adultii joaca jocul acesta. Am invatat povestea si o interpretez ca o artista. Mai precis o interpretam pentru ca in ultima vreme mi-am dat seama ca cei pagubiti de efecte sun  cei care vor sa fie mintiti dar si cei care le fac jocul.
"Casa dumneavoastra este minunata....nu stiu de ce nu se vinde! Ba stiu eu prea bine: :nu se vinde pentru ca nu merita cat cereti pe ea si desi acum un an v-am spus nu m-ati auzit"
Traiam des acesta situatie dar am renuntat ; eu pierdeam poate o sansa pentru ca abandonam clientul doritor de iluzii iar clientul rata posibilitatea de a vinde in timpul pe care si l-a alocat. Acum ma lupt cu orice risc sa-i conving pe proprietari ca sunt pe drumul gresit, ca pretul trebuie scazut si ca trebuie sa ma urmeze in acest demers. Uneori reusesc!

Comentarii

Postări populare