GALA AGENTULUI IMOBILIAR





Suna bine, nu?! Asa a si fost!
 M-am distrat copios si am facut ceea ce-mi place cel mai mult: am studiat cu atentie diorama .
S-au purtat  discutii interesante, a fost lume multa, distinsa si o atmosfera prietenoasa. Ce mai, mi-a placut ca o prajiturica perfecta: a fost dulce-amaruie, asa cum trebuie si cu putina lamaie sa nu ni se aplece.
Ca sa nu transformam totul intr-o poezie de Cosbuc sa revenim cu piciorele pe pamant si sa criticam putin evenimentul... Cum ar fi fost daca o intalnire de agenti imobiliari era de necriticat...te plictiseai de moarte. Asa....putem sa ne simtim chiar bine constatand ca lucrurile sunt neschimbat de familiare.
 Deschiderea a fost putin macabra: Razvan a vorbit despre "rata mortalitatiii"... nu stiu in ce context pentru ca mi s-au infundat urechile la auzul acestui enunt. cam neinspirat indraznesc sa zic....Pe urma totul a devenit normal,  adica festiv si amuzant ; a urmat o asa zisa infruntare intre adeptii "reprezentarii"( respectiv cei care sunt "contractati" de clienti  precum junincii de carne) si cei care practica intermedierea ( adica agentii imobiliari  care incheie contracte). In realitate  toata lumea era de acord cu toata lumea... dar mimau perfect dezacordul. Mari talente, mari artisti, ce mai! Am doar un regret si anume ca unii dintre " panelisti" au uitat cam des de gramatica ...i-am scuzat ca erau prea infierbantati !  Am avut si momente de satisfactie aproape prosteasca ...iata unul: mi-a placut primarul meu favorit, dl profesor dr Sorin Oprescu cel slobod la gura; din fericire are si o slobozenie uimitoare a mintii. Interesant . In rest am vazut si revazut persoane despre care voiam sa aflu noutati. Din nefericire am avut multe probleme de rezolvat si mi-a sunat telefonul continuu motiv pentru care am pierdut multe momente . Am ratat statul intr-un picior comandat de Dl Drgoteanu....Il stiam excentric dar nici chiar asa! Cred ca am imbatranit de nu mai gust astfel de figuri de gimnastica; am ramas la podul pe barna din saritura al Nadiei Comaneci si nimic nu ma mai satisface.Asta este! Nu te gandii ca a fost insa un eveniment " liniar" fara emotii ...nu, dimpotriva, as zice! Nu stiu ce au simtit altii dar emotia mea a fost  maxima cand in sala am vazut figurile unei familii , proaspat recunoscuta ca " regala",  Distinsa familie  ne-a daruit cate o carte ( foarte interesanta) si "5 lucruri pe care nu le inveti la MBA" ... pacat insa ca Printesa  nu a putut retine numele  doamnei Alexandroiu! ... probabil este prea dificil  sa poti retine si reproduce numele unei persoane care provine dintr-o tara asa indepartata cultural de tara ta de bastina. Ce sa zic, azi sunt dispusa sa gasesc scuze tuturor ceea ce nu este tocmai pe tipicul meu... in rest totul minunat.
Sincer m-am simtit bine si m-am bucurat sa fiu cu colegii si concurentii mei. Cred ca sunt carcotasa .
Ce mare lucru sa incurci Alexandroiu cu Alexandrescu...Suna cam la fel, nu?! Si apoi trebuia sa ma bucur ca astfel nu aflat nimeni despre cine era vorba....ia uite la ea sa aiba clienti asa sus pusi... bine i-a facut!

Comentarii

Postări populare