INCREDIBIL

Citesc bloguri si scriu  pe "paginile" mele de cava timp; multe dintre blogurile citite ma enerveaza sau, mai rau, ma dezgusta prin continut sau prim modul in care se exprima autorii. Niciodata insa nu am postat comentarii injurioase sau , mai rau ,nu m-am gandit macar sa  postez vulgaritati; nu vad sensul si nu cred ca ajuta cuiva daca-l injuri . Dezacordul poate fi exprimat elegant ...pentru asta ai nevoie doar de buna crestere ...simplu, nu?! Eu vorbesc dar am constat ca nu poti insa sa te pui in calea valului de nesimtire si incultura care bantuie pe internet....mirarea mea este cum au ajuns sa  stie sa citesca acesti inepti.....cum au aflat de internet si de bloguri....acesti indivizi pentru mine sunt echivalentul unor animale care ma uimesc atunci cand devin violenti ( chiar si violenta verbala ma deranjeaza) si pe care-i vad inchisi intre sarme ghimpate sa nu poata face rau celor din jur. De felul meu sunt o persoana milostiva si cu frica lui Dumnezeu dar am momente cand imaginatia mi-o ia razna si as putea oferi solutii ce nu se apropie de modelul pe care-l denumim generic " crestinesti" pentru imputinarea lor.Sa ma ierte Dumnezeu  pentru aceste ganduri dar uneori ma lasa nervii. Revin insa la intelepciunea populara  si-mi recit in gand urmatoarele si ma calmez:" cainii latra ursul merge" si " nu te baga in tarate ca te mananca porcii" .

Comentarii

Postări populare