LECTIA NUMARUL 2-RELATIA CU INTRNETUL
...sau cititul printre randuri.
Inainte de toate va spun ca fotografiile nu arata, neaparat, realitatea nici macar atunci cand prezinta ceva negativ! Orice copil stie sa editeze fotografii in "n" programe si sa le posteze pe internet. Cu atat mai mult stie un adult care lucreaza zilnic cu imagini. Nu vreau sa spun ca va manipulam ci ca manipulam de multe ori imaginile si incercam sa prezentam partea frumoasa a casei nu pe cea neinspirata sau urata. O facem pentru ca, asa cum un fotograf de vedete cauta unghiurile favorabile si artistice, noi vedem doar partea buna a unui imobil; partile " rele" sau necomerciale le vedeti la locul respectiv.
Textul anuntului trebuie citit cu atentie, analizat si inteles. Nu exista sensuri ascunse dar anumite cuvinte pot explica mai mult decat fraze intregi; va dau un exemplu: casa intima, cocheta poate insemna ca spatiile sunt restranse dar bine aranjate. Invatati sa cititi printre randuri , sa cititi randurile sa intelegeti textul si imaginile si sa fiti convins ca vi se potriveste acea proprietate si apoi sa mergeti la vizionare. Cereti agentului cat mai multe detalii nu cereti adresa decat daca este exclusivitate pentru ca nu primiti aceasta informatie.
Internetul este ca o padure in care usor te pierzi cautand casa dorita. Daca nu sunteti o persoana abila in dezlegarea rebusurilor va recomand sa abandonati acest mod comod de a cauta "case virtuale" si sa mergeti direct la agentie unde puteti vedea multe fotografii, schite si puteti discuta cu un consultant. Stabiliti o intalnire si bazati-va pe un agent nu pe 100. El poate cauta pentru dumneavoastra si poate colabora cu alte agentii sa va gaseasca ceea ce cautati. Internetul va ofera informatii si despre agentul si agentia pe care- l veti contacta Veti fi surprinsi sa vedeti ca pe anumite portaluri sunt pstate CV ale consultantului care prezinta oferta. Pe site-ul agentiei aveti in afara de multe vorbe frumoase si auto- laude si adevaruri esentiale care va pot ghida in alegerea unui consultant. Daca din internet nu poti cumpara o casa poti "cumpara", in schimb, un om.
Inainte de toate va spun ca fotografiile nu arata, neaparat, realitatea nici macar atunci cand prezinta ceva negativ! Orice copil stie sa editeze fotografii in "n" programe si sa le posteze pe internet. Cu atat mai mult stie un adult care lucreaza zilnic cu imagini. Nu vreau sa spun ca va manipulam ci ca manipulam de multe ori imaginile si incercam sa prezentam partea frumoasa a casei nu pe cea neinspirata sau urata. O facem pentru ca, asa cum un fotograf de vedete cauta unghiurile favorabile si artistice, noi vedem doar partea buna a unui imobil; partile " rele" sau necomerciale le vedeti la locul respectiv.
Textul anuntului trebuie citit cu atentie, analizat si inteles. Nu exista sensuri ascunse dar anumite cuvinte pot explica mai mult decat fraze intregi; va dau un exemplu: casa intima, cocheta poate insemna ca spatiile sunt restranse dar bine aranjate. Invatati sa cititi printre randuri , sa cititi randurile sa intelegeti textul si imaginile si sa fiti convins ca vi se potriveste acea proprietate si apoi sa mergeti la vizionare. Cereti agentului cat mai multe detalii nu cereti adresa decat daca este exclusivitate pentru ca nu primiti aceasta informatie.
Internetul este ca o padure in care usor te pierzi cautand casa dorita. Daca nu sunteti o persoana abila in dezlegarea rebusurilor va recomand sa abandonati acest mod comod de a cauta "case virtuale" si sa mergeti direct la agentie unde puteti vedea multe fotografii, schite si puteti discuta cu un consultant. Stabiliti o intalnire si bazati-va pe un agent nu pe 100. El poate cauta pentru dumneavoastra si poate colabora cu alte agentii sa va gaseasca ceea ce cautati. Internetul va ofera informatii si despre agentul si agentia pe care- l veti contacta Veti fi surprinsi sa vedeti ca pe anumite portaluri sunt pstate CV ale consultantului care prezinta oferta. Pe site-ul agentiei aveti in afara de multe vorbe frumoase si auto- laude si adevaruri esentiale care va pot ghida in alegerea unui consultant. Daca din internet nu poti cumpara o casa poti "cumpara", in schimb, un om.
Comentarii