1 DECEMBRIE



Se apropie bilantul sfarsitului de an .Un an in care am muncit sa ramanem "in piata" si sa ne pastram numele dobandit in aproape 17 ani de existenta . Ce am facut anul acesta? Am incercat sa mentinem "barca pe valul" de criza ;am reusit si asta vi se datoreaza si dumneavoastra,clientilor nostrii care credeti in noi si ne considerati cei mai buni consultanti imobiliari si dumneavoastra colaboratorilor care ne-ati sustinut in acest an greu; a fost(si inca este, mai avem o luna) cel mai dificil an din cariera noastra; nu inseamna ca am fost bosumflati tot anul si nu ne-am bucurat de tot ceea ce am primit bun de la Dumnezeu. Am avut puterea sa radem , sa traim fiecare moment din plin si mai ales sa speram ca anul viitor va fi un an mai bun . Dorim ca azi, in pragul sarbatorii nationale a romanilor, sa va transmitem"la multi ani dragi concetateni,incercati sa va bucurati de ceea ce aveti si sa nu suferiti pentru ceea ce va lipseste.Este o filosofie care va va ajuta sa fiti mai binevoitori si mai fericiti.La multi ani!'

Comentarii

Postări populare