CIOLANUL MEU DIN ARAI

De 8 ani sunt membru in Comitetele directoare ale asociatiilor profesionale/patronale ale agentilor imobiliari din Romania. Intai am fost in UNAI apoi in ARAI .Sincer vorbind beneficiile mele sunt imense pentru ca altfel de ce as face-o?!
Am beneficii de imagine in sensul ca ma saluta cate cineva pe strada ...dar cum nu umblu pe jos nu am cunoscut aceasta satisfactie.
Am ocazia sa consum minute de convorbiri telefonice ,pe banii mei , sa consum hirtie si pixuri,medicamente pentru stomac si pentru migrene ( pentru ca fumatul unui pachet de tigari si inhalatul fumului de la inca 3 pachete in 5-6 ore de sedinta dauneaza) , sa consum timp ,mult timp pe care-l puteam petrece cu fiica si sotul meu sau sa fac bani la firma mea si mai nou sa fac psihoterapie ca sa nu mor.
Iata citeva minunate "beneficii "pe care le- am avut ca membru in CONSILIUL DIRECTOR ARAI. Toate aceste beneficii as vrea sa le impart cu colegii mei din imobiliare dar ei sunt reticenti cind este vorba sa primesca ceva cadou. De! Oamenii cu principii ! As imparti si noptile nedormite sa scriu reguli si regulamente pentru cei care sunt angajati in ARAI,sa fac scrisori pentru autoritatile care dau legi strimbe si observatii pe marginea acestor legi , sa ma cert cu cei care baga mina in banii ARAI-ului si nu au bun simt sa faca si deconturi corecte .....
De curind a avut loc adunarea generala ARAI. De obicei ma bucur pentru ca in aceste situatii revad multi oameni dragi fata de care am sentimente de prietenie si respect. De vre-un an insa, inainte de AG , am stari de voma din cauza nervilor ce ma cuprind .De ce ? Pentru ca stiu ca voi intilni personaje care reusesc sa bulverseze ,printr-un comportament violent,,periurban fiecare intilnire. Aceste " rezultate" ale culturii de cartier ataca cu metoda reusind, ca in scurt timp ,sa faca nervii participantilor prastie. Asa cum s-a intimplat si la ultima AG.Pentru acest motiv si pentru multe altele am decis sa nu ma mai implic dar voi veghea asupra banilor ARAI in calitate de cenzor.
Citesc niste comentarii scrise de oameni "informati" pe IMOPEDIA si acelor personaje vreau sa le raspund completindu-le informatiile pe care le detin despre mine . Nu de alta dar trebuie sa vorbesca in cunostinta de cauza .

SCHEMATIC CE AM FACUT:
-regulamentul de functionare si de arbitraj al Consiliului de disciplina al UNAI al carui presedinte am fost;
-reinnoirea contractul de colaborare cu Mobexpert care aducea reducere 10-13% pentru membrii ARAI si clienti recomandati de un membru;
-am initiat si am participat la organizarea Balului Agentilor Imobiliari din care s-au tinut 2 editii eveniment care are scop caritabil;
-initierea si organizarea atit a materialului de curs ( in colaborare cu lectorii) cit si a cursurilor in sine de "Tehnici de vinzari"-3 editii si "Tehnici avansate de negociere"-3 editii;
-incheierea parteneriatului cu Scoala Romana de Afaceri,abdatarea si predarea modulului "managementul afacerilor imobiliare" in cadrul cursului de agent imobiliar curs care pentru memnbrii ARAI se face cu reducere fata de "lista ";
-amendarea impreuna cu colega mea Dna Cleciu a ordonantei 174/2008;
-nenumarate deplasari in tara (Timisoara,Sibiu,Cluj,Pitesti,Craiova etc) pentru a reprezenta sau pentru a prezenta comunitatii imobiliare ARAI-ul;
-participarea la comitetul de standardizare a profesiei ASRO( pe timpul si banii mei);
-participarea la discutii cu ANPC , MDLPL etc pentru a amenda o intentie legislativa care ar fi incomodat conunitatea imobiliara si constituirea unei comisii legislative;
-participarea la toate proiectele initiate si desfasurate de ARAI in decursul timpului impreuna cu unii dintre colegii mei .
Toate aceste actiuni au insemnat timp si bani cheltuiti din "patrimoniul"personal.

TOT SCHEMATIC CE NU AM FACUT:
-nu am luat cu mai multa fermitate atitudine contra celor care baga mina in banii ARAI-ului sub acoperirea "buget planificat "si care aduc drept decont facturi emise pe numele firmelor lor si se scad si colo si colo cu ele,care deconteaza bauturi,filme,pesti spada si plimbari la pensiuni CU NUME LITERARE,care uita chiar sa aduca facturi dar nu uita sa ia banii din ARAI (contabilitatea ARAI -ului e plina de astfel de porcarii) ;
-NU AM DIVULGAT, DIN RESPECT PENTRU COLEGII CINSTITI ,CUM A FOST FACUTA LICITATIA PENTRU SOFTUL MLS;
-nu am cerut EU schimbarea acelor membri incapabili si semidocti din CD care doresc doar foloase materiale nu sa si munceasca( nu au cum pentru ca in viata lor nu au facut un plan de afaceri,nu au baza culturii necesare unui conducator) si am crezut ca e suficient sa spun ca nu sunt de acord si vor intelege.
Doreste cineva sa imparta ciolanul cu mine? Pentru ca era prea mare l-am cedat altora care sa se indestuleze Acum e rindul lor sa fie injurati!

Comentarii

Postări populare