Mirlanul cu cravata

Mirlanii nu sunt numai cei care, asa cum te-ai astepta,stau proptiti cu coatele in tejghea ,maninca seminte,scuipa cojile peste halba de bere ieftina si injura de mama pe cei mai buni prieteni...nu ,in zilele noastre a aparut "mirlanul cu cravata". Acesta ,de obicei, este un personaj cu aparenta de om civilizat care ,zice el , a studiat prin strainatate si daca nu a facut toata facultatea macar o bursa a "prins" Acesta-si imagineaza ca, daca si-a frecat coatele cu unii mai destepti si mai civilizati pe aceleasi banci, inteligenta ,cultura,buna crestere s-au luat si la el precum gripa. Ceea ce este bizar la acest individ este faptul ca nu se poate abtine sa nu fie mirlan ,asa a fost invatat .Postura lui este foarte interesanta pentru ca-l tratezi de la egal la egal ,crezi ca vorbesti cu un om civilizat si de-o data poc! mirlania.Sa vedeti :zilele trecute am fost la niste intilniri cu personaje foarte interesante Printre acesti domni si doamne era si mirlanul camuflat perfect in "omul potrivit la locul potrivit" .Totul parea normal,discutiile decurgeau interesant,opiniile oamenilor erau bine fundamentate cind...deschide dinsul gura si emite prima perla ca o replica "dura "la ceea ce se discuta acolo.Am crezut ca s-a trezit brusc din somn si a inceput sa vorbeasca! Nu numai ca sustinea un neadevar care-l deconspira cit de bine stie despre ce vorbeste dar sa corectezi pe cineva cu duritate...!Asta este ! mi-am zis :mai greseste omul!Au trecut niste zile si ne-am reintilnit ."Mirlanul cu cravata" a continuat seria de interventii"dure" asupra celor din jur care, nu-i asa! sunt niste prosti pentru ca nu-i vazu la "bursa" si nici la Tv prea des.... sau cine stie ce gindeste el .... Afara de fapul ca te lasa cu gura cascata acesta reuseste sa te convinga cum ca prezenta lui acolo este neavenita. Observatii de genul :"eu sunt obisnuit cu clienti din alte sfere"...."va rog sa nu emiteti judecati de valoare"...(lasati-ma pe mine sa va arat eu ce judecati emit!) "haideti ca ne pierdem timpul "etc aproape m-au facut sa ma gindesc" ce-ar fi daca l-as pofti politicos sa plece si sa-si vada de alte treburi "....dar cum nu era invitat de mine nu o puteam face .Am luat decizia sa-mi protejez nervii ,sa-mi vad de alte probleme si sa nu mai merg la acele intilniri ; ma gindesc ca bine am facut pentru ca mai importanta decit afacerea mea este sanataea mea spirituala. Ma ginesc ca daca el ,care este asa de destept ,stie ca te poti molopsi usor de inteligenta , poate asa o fi si se ia si la mine .....mirlania de la el ...brrrrrrrrr!

Comentarii

Postări populare